maandag 13 maart 2017

Sunday sin



De halve marathon komt steeds dichterbij. Twee duurlopen achter de rug, nog één te gaan. CAN'T WAIT! Ik heb tot nu toe echt genoten van de trainingsperiode. De voorbije weken zijn mij ook vrij makkelijk afgegaan.


Bijkomend voordeel: sport en gezond eten gaan voor mij echt hand in hand. Granen, groenten, fruit, noten... Bring it on! Klinkt niet heel sexy, I know. Ik heb wel het gevoel dat ik net iets beter in mijn vel zit and that's all that matters. Wat daar zeker ook toe bijdraagt, is voldoende hydratatie. Water, thee of... iets alcoholisch.

Alcohol dehydrateert en echt gezond valt het ook niet te noemen. Maar af en toe een goed glas rode wijn (of twee of    ), daar kan ik echt niet aan weerstaan. Toen ik gisteren mijn langste run voor die week had afgestreept, was een glas wijn in de namiddag dan ook wel echt verdiend - vond ik dan toch. Goed gezelschap, zon, terras... Jups, het voelde even aan als een zomerse vakantiedag.

Boodschap: balance is key! Ja: ik houd ervan op mijn voeding te letten, zo min mogelijk bewerkte producten op het menu te zetten, etc. Nee: dat betekent niet dat ik enkel plantjes eet. 80/20 baby!

Het enige dat ik nog moet leren is om het soms bij één glas te houden ;).

Wat betekent balans voor jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten